Przednie Katy - usuniecie

2008-2013 | silnik: S65B40
MMHammer
Posty: 11
Rejestracja: czw lis 27, 2014 02:03
Auto: E90

Przednie Katy - usuniecie

Post autor: MMHammer » czw lis 27, 2014 13:22

Warto odprężyć trochę ten wydech?
Na forach piszą że po usunieciu przednich katów i zmianie mapy można uzyskać pare kucyków, z drugiej strony wydechy MGMBH mają opine bardzo dopracowanych.
Dopiero co kupiłem autko i nie chce od razu inwestować w wydech 5- 10t ale modyfikacje tylnego tłumika ew katy biore pod uwage.

Bedzie problem z oszukaniem sondy?

jasons
Posty: 44
Rejestracja: pn cze 25, 2012 08:23
Lokalizacja: śląsk
Kontakt:

Re: Przednie Katy - usuniecie

Post autor: jasons » czw lis 27, 2014 15:17

Nie musisz oszukiwać sondy za katami, każdy rozgarnięty tuner ci wyłączy drugie sondy lambda.

MMHammer
Posty: 11
Rejestracja: czw lis 27, 2014 02:03
Auto: E90

Re: Przednie Katy - usuniecie

Post autor: MMHammer » czw lis 27, 2014 19:19

jasons pisze:Nie musisz oszukiwać sondy za katami, każdy rozgarnięty tuner ci wyłączy drugie sondy lambda.
Ok Myslalem o emulatorze ale jak mozna je wylaczyc to pewniej.

Pozostaje pytanie czy WARTO i ktore wyciac.

Za duze odprezenie wydechu w wolnozsacym tez nie jest dobre
Wycinal tu ktos katy?

MMHammer
Posty: 11
Rejestracja: czw lis 27, 2014 02:03
Auto: E90

Re: Przednie Katy - usuniecie

Post autor: MMHammer » pt lis 28, 2014 09:46

Znalazem taki temat i porownanie na hamowni
http://m.youtube.com/watch?v=8nbuDOjObRA" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.m3post.com/forums/showthread ... 524&page=2" onclick="window.open(this.href);return false;

jasons
Posty: 44
Rejestracja: pn cze 25, 2012 08:23
Lokalizacja: śląsk
Kontakt:

Re: Przednie Katy - usuniecie

Post autor: jasons » pt lis 28, 2014 10:39

Z tego co wiem wycięte katy ma u siebie wujekwaldus. O ma w prawdzie kompresor ale bez pudru powie ci jak się to przełożyło na osiągi.

PMS///M3
Posty: 82
Rejestracja: śr lis 09, 2011 18:44
Auto: M3 E92
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Przednie Katy - usuniecie

Post autor: PMS///M3 » wt gru 09, 2014 16:12

Witam,

Warto usunąć pierwsze katy ale nie polecam ruszać tych drugich i zakładać np X-pipa - seryny jest naprawdę dobrze opracowany - w aftermarketowych problem jest taki że auto np. zyska parę koni w górnym zakresie obrotów ale straci mnóstwo niutonometrów w średnim zakresie.

Generalnie polecam usunięcie przednich katów i aftermakretowy końcowy tłumik lub mod seryjnego - w zależności od preferencji.

Podpowiem że po usunięciu katów auto staje się zdecydowanie głośniejsze wieć trzeba uważać z końcowym tłumikiem bo w wersjach bez homologacji może być hardcore :D

Odnośnie elektroniki to tak jak pisali przedmówcy można bez problemu wyłączyć pierwsze sondy.

Generalnie fajna modyfikacja - w połączeniu z softem mi udało się zyskać od 25 do 35 PS i nawet 40nm ( w zależności od auta bo parę ich było). Co ciekawe moment był już dostępny 1000 obrotów niż od sery co owocuje lepszym wkręcaniem się na obroty.

Pozdrawiam
PMS - Experience Exclusive Tuning http://www.p-ms.pl" onclick="window.open(this.href);return false; BBS, Eisenmann, G power, Manhart Racing

BYNTAS
Posty: 250
Rejestracja: śr sie 15, 2012 11:22
Auto: M3 E92
Lokalizacja: Gniezno

Re: Przednie Katy - usuniecie

Post autor: BYNTAS » wt gru 09, 2014 17:47

PMS///M3 pisze:Witam,

Warto usunąć pierwsze katy ale nie polecam ruszać tych drugich i zakładać np X-pipa - seryny jest naprawdę dobrze opracowany - w aftermarketowych problem jest taki że auto np. zyska parę koni w górnym zakresie obrotów ale straci mnóstwo niutonometrów w średnim zakresie.

Generalnie polecam usunięcie przednich katów i aftermakretowy końcowy tłumik lub mod seryjnego - w zależności od preferencji.

Podpowiem że po usunięciu katów auto staje się zdecydowanie głośniejsze wieć trzeba uważać z końcowym tłumikiem bo w wersjach bez homologacji może być hardcore :D

Odnośnie elektroniki to tak jak pisali przedmówcy można bez problemu wyłączyć pierwsze sondy.

Generalnie fajna modyfikacja - w połączeniu z softem mi udało się zyskać od 25 do 35 PS i nawet 40nm ( w zależności od auta bo parę ich było). Co ciekawe moment był już dostępny 1000 obrotów niż od sery co owocuje lepszym wkręcaniem się na obroty.

Pozdrawiam
Koledze oczywiście chodziło o wyłączenie drugich sond-za katami.

PMS///M3
Posty: 82
Rejestracja: śr lis 09, 2011 18:44
Auto: M3 E92
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Przednie Katy - usuniecie

Post autor: PMS///M3 » śr gru 10, 2014 12:15

Dziękuję za sprostowanie :D :D :D :D
PMS - Experience Exclusive Tuning http://www.p-ms.pl" onclick="window.open(this.href);return false; BBS, Eisenmann, G power, Manhart Racing

MMHammer
Posty: 11
Rejestracja: czw lis 27, 2014 02:03
Auto: E90

Re: Przednie Katy - usuniecie

Post autor: MMHammer » ndz maja 31, 2015 05:59

PMS///M3 pisze:Witam,

Warto usunąć pierwsze katy ale nie polecam ruszać tych drugich i zakładać np X-pipa - seryny jest naprawdę dobrze opracowany - w aftermarketowych problem jest taki że auto np. zyska parę koni w górnym zakresie obrotów ale straci mnóstwo niutonometrów w średnim zakresie.

Generalnie polecam usunięcie przednich katów i aftermakretowy końcowy tłumik lub mod seryjnego - w zależności od preferencji.

Podpowiem że po usunięciu katów auto staje się zdecydowanie głośniejsze wieć trzeba uważać z końcowym tłumikiem bo w wersjach bez homologacji może być hardcore :D

Odnośnie elektroniki to tak jak pisali przedmówcy można bez problemu wyłączyć pierwsze sondy.

Generalnie fajna modyfikacja - w połączeniu z softem mi udało się zyskać od 25 do 35 PS i nawet 40nm ( w zależności od auta bo parę ich było). Co ciekawe moment był już dostępny 1000 obrotów niż od sery co owocuje lepszym wkręcaniem się na obroty.

Pozdrawiam
Pisałes na forum że w killku M3 usuwałeś katy
Może jestes cos w stanie podpowedziec pomoc kto to zrobi fajnie i tanio

Tylny wydech mam zrobiona modyfikacje i mysle ze trzeba bedzie rozciac jeszcze raz aby zmniejszyc glosnosc po wyciecie katow.

centrum
Posty: 30
Rejestracja: ndz wrz 29, 2013 11:16
Auto: m3 e92

Re: Przednie Katy - usuniecie

Post autor: centrum » ndz maja 31, 2015 12:18

Polecam firmę z pod Krakowa GT-PERFORMANCE. Niedawno zastąpili w mojej m3 puste puchy po katach( zostały wcześniej usunięte w związku z montażem kompresora) pięknymi przelotami(decatami). Zdjęcia są na firmowym facebooku. Profesjonalna robota za niewielkie pieniądze.

MMHammer
Posty: 11
Rejestracja: czw lis 27, 2014 02:03
Auto: E90

Re: Przednie Katy - usuniecie

Post autor: MMHammer » ndz maja 31, 2015 22:06

Ok
Jestem z centralnej ale wycieczke do Krakowa też można zrobić to nie problem
Co do mechaniki to jestem w stanie zrobić to u siebie wiekszy problem mam z elektroniką.
Daj znajć jakie koszta na PW prosze

Awatar użytkownika
ins
Posty: 98
Rejestracja: pt cze 12, 2015 17:48
Auto: M3 E92

Re: Przednie Katy - usuniecie

Post autor: ins » pt cze 12, 2015 18:13

W Wielkopolsce polecam Kalińskiego - profesjonalnie i w uczciwych pieniądzach.

Usunąłem przednie katy i wstawiłem wydech M Performance - gada przepięknie, zero rezonansu, polecam ogromnie.

ODPOWIEDZ